dinsdag 2 mei 2017

Handmade with love

De afgelopen weken waren drukke weken.
Wie me volgt via de social media las al dat manlief op spoed belandde met pijn op de borst en ademnood.
Best wel even schrikken en nog meer toen besloten werd om enkele dagen later een hartcatherisatie uit te voeren.
Intussen heeft hij dit alles achter de rug en zijn er wel een tweetal vernauwingen geconstateerd maar gelukkig niet zo ernstig dat een tweede ingreep nodig blijkt te zijn.
Ook ik ben heel erg opgelucht :)



De vele uren in het ziekenhuis die ik bij hem zat besteedde ik aan handwerken, de tas die ik bij me had was bijna even groot als die van hem ;)

Gisteren bedacht ik me dat het misschien leuk is voor de bezoekers van mijn webwinkel om alle handgemaakte spulletjes samen op één pagina te kunnen bekijken.


De laatste dagen was ik heel erg blij met de afleiding die de webwinkel me brengt EN
heel blij met alle lieve mensen rondom ons.
Ook nog een keer via deze weg : dankjewel aan iedereen voor alle lieve berichtjes
XXX
Sonja-Sezoentje

5 opmerkingen:

  1. Och lieve Sonja, dat is me daar even schrikken, pfff gelukkig
    dat het achteraf toch nog meeviel. Wat zullen jullie opgelucht zijn.

    Je handmade spulletjes zijn zo mooi allemaal, je kan goed zien dat het
    met veel liefde vervaardigd wordt.

    Sterkte lieverd, en nu even heerlijk bijkomen van de schrik.....

    Liefssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig goed afgelopen!! En je werkjes zijn zoals altijd weer geweldig!!
    Sterkte! Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat hij er op tijd bij was. Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op.
    Heerlijk dat je zo lekker bezig kon zijn. Geeft ook afleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De borduurtjes zijn hartverwarmend en origineel van jou hand ...
    Beterschap met je man ... Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via IG had ik dit inderdaad al vernomen. Maar nogmaals...wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je man nu kan gaan werken aan herstel. Sterkte voor jullie allebei!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen