zaterdag 15 april 2017

Heel fijne Paasdagen

Heerlijk, verlengd weekend, toch wel hét grote voordeel van feestdagen vind ik steeds de extra rustdagen.
Ook omdat ik het heel fijn vind om manlief een paar dagen thuis bij me te hebben.
En zoals het de laatste tijd hier wel stilletjes de gewoonte wordt doet de rust me gewoon ook heel erg goed.

Deze paasdagen brengen we heerlijk thuis door, we zijn nergens liever en ik geniet van een beetje paassfeer in huis, een bloemetje op tafel en hier en daar een kleine paasdecoratie :)

Op de hoedendozen liggen eieren die ik een paar jaar geleden beplakte met oud papier. Ze worden nog elk jaar ter decoratie gebruikt, ik vind ze nog steeds mooi.
Ook in mijn keukentje staat een beetje paasdecoratie en natuurlijk mijn geliefde handgemaakte decokussentjes ontbreken hier niet bij :)

In de kast van het vorige blog staat een nieuwe brocante aanwinst gevuld met paaseieren.
Ik kocht deze mooie oude snoeppot met bakeliet deksel bij mijn favoriete brocantewinkeltje 'Guirlande en Brocante' te Stramproy.
Een plekje waar ik nooit met lege handen buitenkom ;)
Achter de eieren zit een eerste geborduurd kussentje verstopt.
De bedoeling is om deze mooie glazen pot hier helemaal mee te vullen.
Er zijn er al verschillende geborduurd maar ik moet ze nog opvullen en afwerken, lijkt me een ideaal werkje om dit weekend te doen.

Ik wens iedereen een heel fijn paasweekend toe,
Sonja-Sezoentje








5 opmerkingen:

  1. Een fantische tijd om te genieten ...
    Happy Easter xxx ... liefs valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk sfeertje heerst er bij jullie lieve Sonja, zo
    gezellig al die kleine Paas compositie's. DE eerste foto
    vind ik SUPER mooi, echt bijzonder de lichtval.

    Mooi zeg de oude snoepjespot, en wat een leuk idee om daar
    allemaal kleine geborduurde kussentjes in te gaan doen, zal
    heel erg mooi staan.

    Lieverd, geniet samen met manlief van heerlijk gezellige
    Paasdagen, en smikkel maar lekker van de eitjes...

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ik ben weer thuis van een weekendje Ruurlo, dus even blogjes lezen. Wat ziet het er heerlijk gezellig uit bij je.
    Hugs Coby

    BeantwoordenVerwijderen