zaterdag 16 augustus 2014

Nieuwe start

Eens de mooie zonnige dagen voorbij lijken te zijn (help, nu al?) komt toch de zin terug om te bloggen.
Uiteraard hebben de vele mailtjes die ik mocht ontvangen ook geholpen om opnieuw van start te gaan  want het is toch wel fijn om te horen dat je verhaaltjes gemist worden.
Veel van jullie vinden het fijn om een beetje achter de schermen van mijn ateliertje te mogen meekijken en daarom heb ik dit nieuwe blog dan ook de naam 'Atelier Sezoentje' gegeven.
 

 
Een nieuw blog en een nieuwe fase in ons leven nu we met nog steeds heel veel plezier al bijna een half jaar in ons appartement op de rand van Bree wonen.
 

 

 

 
 
Door de verminderde volume van woonruimte blijft er lekker veel tijd over om te knutselen en me bezig te houden met mijn webwinkeltje waar ik over zal bloggen net zoals over al de dingetjes die op mijn pad komen.
Gewoon zoals ik vroeger deed,
creatieve blogjes maken die jullie hopelijk inspireren :)

 
Fijn weekend,
liefs,
Sezoentje
 

 
 


23 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je weer terug bent Sonja. Je brengt met wel weer aan het twijfelen....ook ik had het bloggen opgegeven, maar mis het steeds meer.
    Iets om over na te denken op deze druilerige zaterdag...
    Liefs en een fijn weekend
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, ben je er weer? Welkom terug!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer een blog bent begonnen, veel succes ermee. Maar dat zal wel lukken want je maakt zoveels moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, het ziet er weer gezellig uit je nieuwe blog!
    Veel plezier en kom gauw weer langs hoor!
    Fijne zondag, Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent. Ik heb je mooie maaksels wel gemist. Wat staat je kast lekker gevuld. Ik ga je uiteraard hier weer volgen.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo blij dat je weer van de partij bent ...
    Met veel plezier zal ik weer al je avonturen volgen ...
    Je blog lay-out is trouwens prachtig ...
    Fijne zondag ... lieve groetes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super gezellig dat je er weet bent Sonja ;).......je blog ziet er nu al heel gaaf uit , dat belooft wat !!

    Fijne zondag , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sonja succes met je nieuwe blog,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je weer terug bent, Sonja! Pasgeleden dacht ik nog aan je, je logjes waren toch altijd wel gezellig.
    Ik ga me weer aanmelden, hoor!
    Als ik een ding mag zeggen: je beeld is wel erg groot, de sidebar valt bijna buiten beeld.
    Verder heb je een prachtige lay-out.

    Veel liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je er weer bent Sonja, nu de dagen weer wat gaan korten is het toch wel weer gezellig om te bloggen en je mooie freubels te laten zien.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je er weer bent, ik hoop dat je het plezier in het bloggen weer hebt terug gevonden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je toch weer bent begonnen, Sonja. Natuurlijk meld ik mij weer aan.

    Ik wens je een fijne week. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja, wat ziet je nieuwe bloglayout er gezellig uit. Wel wat groot want je zijtekst valt er voor een deel af. Wat dacht jij :"ik ga het groots aanpakken"hihi. Super dat je er weer bent want je maakt zoveel gezelligs en moois om van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee leuk dat je er toch weer bent! Natuurlijk misten we je in blogland, wat had je gedacht!! Heb ik het nu goed begrepen, is dit je nieuwe blog? En de andere dan? Verdwijnt die of plaats je er gewoon niks meer op of wat is de bedoeling? Dan moet ik je bij mijn te volgen blogs op dit adres inplannen voortaan?
    In elk geval, ik blijf je volgen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Ik ben gelijk meeverhuisd hoor... ga je zeker hier ook weer volgen. Wat een leuke borduurtjes laat je ons gelijk al weer zien.
    Ik ben blij dat je toch gewoon weer door gaat bloggen...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha gelukkig, ze is er weer. Ik heb je gemist hoor!!!
    Heerlijk om weer even jouw romantiek op te snuiven.
    groetjes en liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi ieve Sonja,

    Gezellig dat je weer een nieuw blog bent begonnen.
    Heerlijk om te lezen dat jullie het zo enorm naar de zin
    hebben in de nieuwe woonomgeving.

    Heb me ook weer aangemeld bij je, maar had je niet gewoon
    je hele volgers gadget mee kunnen nemen op dit blog?
    Misschien heb ik het mis maar volgens mij kan dat gewoon.

    Leuk om weer al jou mooie spulletjes te kunnen bekijken.
    En geweldig ook te lezen dat je webshopje zo'n succes is.

    Geniet van een fijne nieuwe week,

    Liefsssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Verwen ons maar weer met jouw gezellige creaties, komt vast weer helemaal goed! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je weer terug bent op blogger met een nieuw blog en deze ziet er ook weer gezellig uit................ lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve♥ Sonja..♥
    Beetje laat hè met een reactie ...maar het kwam er maar niet van ..:)
    dit is tweede reactie van vandaag de andere kreeg ik niet verstuurd..??
    Ik vind het heel gezellig♥ dat je er weer bent met je nieuwe blog♥..ondanks dat je♥ je ook soms niet lekker voelt..kan creatief zijn je een goed gevoel♥ geven en het even vergeten..
    Ik wens je dus ook veel succes lieverd♥
    Het theepotje♥ is zo leuk en ook je country popje♥ zo schattig♥
    Lieverd♥ ik wens je een fijne week♥ met het zonnetje erbij Liefs en knuffel Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je er weer bent!

    Alvast een fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen